DONDERDAG 3 september 2026 om 14.00 u.
“met steun van de dienst Cultuur, Stad Brugge”
ONTSPANNINGSNAMIDDAG
Wij starten onze werking na de zomervakantie met een muzikaal programma.
Op donderdag 3 september komen de VANCO BROTHERS: Johan Vancoillie: zang en gitaar en Wim Vancoillie: gitaar.

Zij brengen een mix van Nederlandstalige, Franstalige, rock, pop en folknummers.
Tussen de nummers door wordt op ludieke manier verteld over het jong leven van The Vanco Brothers.
Na de onderbreking met koffie of thee volgt het tweede deel.
Schrijf steeds in bij uw kernlid vóór maandag 31 augustus 2026.Laat je kernlid of voorzitter Dirk (050/599385) weten als je toch niet kan komen nadat je bent ingeschreven. Alvast bedankt voor uw medewerking.
Inkom = 10 euro, te betalen aan de ingang van de zaal. Vermoedelijk einde bijeenkomst: 16.45 u – 17.00 u.
